ونڈوز 10 کچھ لوگوں کے لئے میوزک پلے بیک کو گندگی میں ڈال رہا ہے

ونڈوز 10 میں ایک بگ ہے جو آپ کے میوزک کلیکشن کے لئے خطرہ ثابت ہوسکتا ہے ، خاص طور پر ایف ایل اے سی فائلیں ، اگر آپ ان کا میٹا ڈیٹا میں ترمیم کرنے کا انتخاب کریں۔

ونڈوز تازہ ترین نے موسیقی سے متعلق خرابی کو دیکھا جس کو مائیکرو سافٹ نے ایک اعانت دستاویز میں جھنڈا دکھایا ہے ، اور ونڈوز 10 مئی 2020 اپ ڈیٹ (یا زیادہ تر) استعمال کرنے والوں کو متاثر کرتا ہے۔

ونڈوز 10 میں اپنی رازداری کو کیسے بچائیں
ونڈوز 10 اپ ڈیٹ کو ان انسٹال کرنے کا طریقہ
ونڈوز 10 کو تیز کرنے کا طریقہ

Windows 10

مسئلہ اس وقت ہوتا ہے جب FLAC میوزک فائلیں۔ ایک فارمیٹ جو مکمل CD آڈیو کوالٹی کے لئے لاسلک آڈیو پیش کرتا ہے ، پھر بھی WAV فائل سے کہیں زیادہ چھوٹے سائز میں – ان کا میٹا ڈیٹا فائل ایکسپلورر میں ترمیم کیا جاتا ہے (یعنی آپ کے ڈیسک ٹاپ پر فولڈرز)۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ، مسئلے کی وجہ سے میوزک فائل (زبانیں) کو ناقابل تطبیق قرار دیا جاسکتا ہے۔

مائیکرو سافٹ وضاحت دیتا ہے: “یہ مسئلہ اس وقت ہوسکتا ہے جب FLAC فائلوں میں FLAC ہیڈر سے پہلے ID3 فریم ہو۔ ID3 فریم میں میٹا ڈیٹا جیسے عنوان اور آرٹسٹ ہوتا ہے۔ FLAC پراپرٹی ہینڈلر نے فرض کیا کہ تمام FLAC فائلیں 4 بائٹ اسٹارٹ کوڈ fLaC سے شروع ہوتی ہیں اور فائل کے آغاز میں ID3 فریم کو خاطر میں نہیں لیتے ہیں۔ لہذا ، ID3 فریم کو شروعاتی کوڈ کے بغیر لکھا جائے گا۔

اس گریملن کو پیچ KB5003214 میں حل کیا گیا ہے ، جو مئی کے آخر میں جاری کیا گیا تھا ، لیکن نوٹ کریں کہ یہ ایک پیش نظارہ اپ ڈیٹ ہے – حتمی شکل جون (اگلے ہفتے) میں جاری کیا جائے گا۔ یاد رکھیں کہ ابھی ایک پیش نظارہ کے طور پر ، KB5003214 کے اپنے مسائل ہوسکتے ہیں ، اور واقعتا ٹاسک بار کے ساتھ کچھ پریشانی کا باعث ہے۔ امید ہے کہ جب جون کی مجموعی تازہ کاری کا عمل شروع ہوگا تو علیحدہ مسئلہ مکمل طور پر ٹھیک ہوجائے گا۔

اس مسئلے سے پہلے ہی متاثر ہونے والی فائلوں کے بارے میں کیا خیال ہے؟ خوش قسمتی سے ، گندگی سے چلنے والی FLAC فائلوں کی مرمت کا ایک طریقہ موجود ہے ، حالانکہ یہ ایک چھوٹی سی للچ .ی ہے: مائیکروسافٹ یہاں اس فکس (جس میں پاور شیل اسکرپٹ چلانے میں شامل ہے) کی تفصیل ہے۔

نوٹ کریں کہ پاورشیل اسکرپٹ سے ایف ایل اے سی فائل کو ایک بار پھر قابل عمل بنایا جاسکتا ہے ، لیکن اس سے وہ میٹا ڈیٹا بحال نہیں ہوتا ہے جس کو اوور رائٹ کردیا گیا تھا۔

Leave a Reply