کا آج نقاب کشائی نہیں کیا گیا تھا ، لیکن ہمارے پاس ابھی ڈیزائن کی ایک جھلک نظر آئی ہے Huawei P50

آج ہارمونیوس 2 لانچ کے موقع پر ہواوے پی 50 کی نقاب کشائی نہیں کی گئی تھی ، لیکن کمپنی نے ہینڈسیٹ کے عقبی حصے کو دیکھنے والے ایک ٹیزر ٹریلر کے ساتھ آنے والے فون پر ہماری پہلی نظر پیش کی تھی۔

ہم نے پچھلے لیکوں میں بھی اسی طرح کی تصویری شکل دیکھی ہے ، لیکن یہ پہلا موقع ہے جب ہم نے خود ہی کمپنی PA کے ڈیزائن کی تصدیق کی ہے۔

اس اعلان کے دوران ایک مختصر ٹریلر میں ہواوے پی 50 کے کچھ زاویوں کا انکشاف ہوا ، لیکن ان میں سے بیشتر نے فون کے عقبی حصے پر اور خاص طور پر کمپنی کے نئے بڑے کیمرا بلاکس کو ہینڈسیٹ کے پچھلے حصے پر مرکوز کیا۔

ہم ہواوے P50 کے بارے میں کیا جانتے ہیں
یہ بہت ہی اچھے فون ہیں
ہواوے واچ 3 کے ساتھ ہمارا وقت

Huawei P50 wasn't unveiled today

جیسا کہ آپ مذکورہ تصاویر میں دیکھ سکتے ہیں ، کمپنی نے فون کے عقبی حصے میں نمایاں طور پر بڑے لگنے والے دائروں کے ساتھ ، اپنے اگلے ہینڈسیٹ کے لئے اپنی ڈیزائن کی زبان تبدیل کردی ہے ، جس میں کافی بڑے کیمرے کے لینز ہیں۔ اوپری دائرے میں تین عینک لگائے گئے ہیں ، اور نیچے ایک فلیش کے ساتھ ایک خاص طور پر بڑے عینک بھی شامل کرنے کے مترادف ہے۔

ابھی ہمیں باضابطہ طور پر بہت سارے چشموں کا پتہ نہیں چل سکا ہے ، یا وہ کیمرے اتنے بڑے کیوں ہونے لگے ہیں – اگرچہ یہ افواہ ہے کہ ان میں سے کم از کم ایک انچ سینسر استعمال کرے گا ، جو اس کی وضاحت کرے گا۔ بہرحال ، اس چھیڑنے سے کیمرہ پر زیادہ توجہ دینے کا مشورہ ملتا ہے ، جو عام طور پر ہواوے فونز کی ایک خاص بات ہے۔

فون کے عقبی حصے میں لکھا گیا اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ لائیکا کے ساتھ شراکت جاری ہے ، اور یہ بھی تجویز کرتا ہے کہ کسی ایک عینک میں ایف / 1.8 یپرچر اور دوسرا ایف / 3.4 ہے۔

اس میں کیمرا کے کون کون سے عنصر سے مراد ہے وہ واضح نہیں ہے ، لیکن ہم یہ اندازہ لگائیں گے کہ سابقہ ​​الٹرا وائیڈ کیمرا اور اس کے بعد والے ٹیلی فوٹو شوٹر کے لئے ہوگا۔

کمپنی نے کہا کہ ہینڈسیٹ “موبائل فوٹو گرافی کو ایک نئی سطح پر لے جائے گا” لیکن اس میں مزید کوئی وضاحت نہیں کی گئی۔ ان ٹیزر امیجز میں سے ایک تصدیق کرتا ہے کہ کمپنی کی لائیکا کے ساتھ شراکت جاری ہے۔

یہ بھی واضح نہیں ہے کہ یہ کس ماڈل کی تصویر ہے۔ یہ اچھی طرح سے ہوسکتا ہے کہ یہ چوٹی کے آخر میں ہواوے پی 50 پرو پلس ہے (یا جو بھی کمپنی اسے کہتے ہیں) اور اس کے پرچم بردار لائن کے سستا ورژن مختلف نظر آئیں گے۔

ہواوزی ​​کنزیومر بزنس گروپ کے سی ای او رچرڈ یو نے کہا ، “میں ہواوے پی 50 سیریز کے بارے میں بات کر رہا ہوں جو اس موسم بہار میں لانچ ہونے والا ہے۔ یہ ایک انتہائی خوبصورتی ہے جس میں انتہائی پتلی اور ہلکا پھلکا ڈیزائن اور ایک مشہور ڈیزائن کی زبان ہے۔

“ان وجوہات کی بناء پر جن سے آپ واقف ہیں ، ابھی لانچ کی تاریخ طے نہیں کی گئی ہے لیکن ہم یہ جاننے کی کوشش کر رہے ہیں کہ آپ کو اس پراڈکٹ کو کس طرح دستیاب بنایا جائے۔”

ہمیں آنے والے مہینوں میں ہواوے پی 50 کے بارے میں مزید سننے کی توقع کرنی چاہئے۔ اس بات کا امکان ہے کہ ہینڈسیٹ کمپنی کے نئے ہارمونیوس سافٹ ویئر کو چلائے گا ، لیکن اس کی تصدیق ابھی باقی ہے۔

آج ہواوے نے اپنے نئے سوفٹویئر اعلان کے ساتھ ہی نئے گیواٹ کے ایک پورے میزبان کی نقاب کشائی کی ، جس میں نیا ہواوے میٹ پیڈ پرو 12.6 اور ہواوے واچ 3 شامل ہیں۔

Leave a Reply