نام اور جعلی انجن کے شور کو نظر انداز کریں ، یہ ایک ٹھوس ای وی ہے :Ford Mustang Mach-E review

فورڈ مستنگ مچھ – E روایتی مستنگ نہیں ہے۔ دو دروازوں والی پٹھوں والی کار یہ نہیں ہے ، لیکن آپ کو مستنگ نام کو یکسر نظرانداز کرنے کی ضرورت ہے ، کیونکہ آل الیکٹرک کار کی حیثیت سے مچھ-ای کو اس کے لئے بہت کچھ کرنا پڑتا ہے۔

یہ مکمل طور پر الیکٹرک کار دنیا میں فورڈ کا پہلا چھاپہ ہے ، اور جب اس نے ایس یو وی کے سامنے والے حصے پر مشہور ٹٹو بیج تھپتھپایا تو اس نے یقینی طور پر ابرو اٹھائے ، یہاں ٹیسلا اور اوڈی کی پسند کی فکر کرنے کے لئے کافی ہے۔

مچ-ای کی قیمت، 42،895 /، 40،350 سے شروع ہوتی ہے ، لیکن ہم آر ڈبلیو ڈی (رئیر وہیل ڈرائیو) توسیعی رینج ماڈل کے درمیان ہو گئے جو ایک بڑی ، 88 کلو واٹ بیٹری اور ٹکڑوں میں پیک کرتے ہیں جو قیمت شروع کرتے ہیں $ 49،800 / £ 49،980۔

Ford Mustang Mach-E review

برطانیہ میں ، فورڈ کا دعویٰ ہے کہ توسیع شدہ حد ماچ-ای 379 میل تک کی حد کی پیش کش کر سکتی ہے ، اگرچہ حقیقی دنیا کا استعمال آپ کو اس سے کم آرام سے حاصل ہوتا ہوا نظر آئے گا – لیکن اب بھی حد درجہ بے چینی کو دور کرنے کے لئے کافی ہے۔

لہذا اس کے اگلے حصے میں مستنگ بیج ہے۔ اور مچ-ای کو اپنی پٹھوں کی کار نام سے پتلی لائٹس اور بلبس ہڈ کا ورثہ ملتا ہے ، جبکہ مستانگ لائٹ بلاکس اور پونی بیج کے پیچھے پیچھے ہوتے ہیں – لیکن اس میں بہت کچھ ہوتا ہے۔ پہلے آنے والی کسی بھی مستنگ سے بہت مختلف ہے۔

اس میں مزید دروازے ، اونچائی زیادہ ہیں اور ایک صاف چھت والی لکیر کے باوجود جو اس کو ایک خوبصورت جمالیاتی دیتی ہے ، اس کا پہلو پروفائل واضح طور پر ایس یو وی ہے۔ ایسا نہیں ہے کہ یہ کوئی مسئلہ ہے ، اور مجموعی طور پر مستنگ مچھ – E ایک اچھی اور اس سے مسابقت کے ل slightly قدرے مختلف نظر آرہا ہے۔

اس میں یقینا. سر موڑنے کی صلاحیت ہے ، لیکن یہ واضح نہیں تھا کہ آیا لوگ مچھ – E کی مجموعی شکل کی طرف راغب ہوئے ، یا خاموش ایس یو وی کے ساتھ مشہور مستنگ بیج کے فیوژن سے قدرے الجھ گئے۔ یہاں کھیل میں یقینی طور پر گرجنے والا V8 نہیں ہے۔

تھوڑا سا قریب سے دیکھیں اور آپ کو کچھ اور نظر آئے گا – دروازے کے ہینڈل کی کمی۔ اس کے بجائے ، سامنے والے دروازوں میں سے ہر ایک پر ، مستنگ مچھ – E میں ایک چھوٹی سی ، جامد پن ہے جو بی ستون کے نیچے سے نکلتی ہے۔ اس سے مچ ای کو چیکناور ، کم مداخلت شدہ پروفائل حاصل ہوسکے گا۔

Leave a Reply