فٹ بیٹس کو ایک اہم نئی خصوصیت مل رہی ہے – لیکن یہ سب نہیں

فٹ بٹ جلد ہی اس کی نیند سے باخبر رہنے والی خصوصیات کے سیٹ میں خراٹے کا پتہ لگانے میں مدد دے گا ، جو آپ کو اپنی نیند کی عادات کی ایک مکمل تصویر دے گا اور رات کو بہتر آرام کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔

اس وقت ، آپ کا Fitbit اسی طرح کی نیند سے باخبر رہنے کی پیش کش کرتا ہے جیسے کسی دوسرے فٹنس ٹریکر یا اسمارٹ واچ ، اس آلے کے ایکسلومیٹر سے دل کی شرح اور ڈیٹا کے امتزاج کا استعمال کرتے ہوئے نیند کے مراحل پر سنوزنگ اور نگرانی میں صرف کیا جاتا ہے۔ صبح کے وقت ، آپ کو اپنی نیچرل سرگرمی پر مبنی عملی مشورے کے ساتھ ، نیند کا اسکور ملے گا۔ ایسا لگتا ہے کہ اگرچہ تبدیل ہونے ہی والا ہے۔

Fitbits new

ہم توقع کر رہے ہیں کہ یوم اعظم 2021 کے مناسبت سے فٹ بیٹس پر بڑی بچت دیکھنے کو ملے گی
چلنے والی بہترین گھڑیاں کے ساتھ اپنے ورزش پر ٹیب رکھیں
بجٹ پر؟ چلانے کی بہترین سستی گھڑیاں چیک کریں
9to5Google کی جانب سے Fitbit ایپ کی انسٹالیشن فائلوں میں دریافت کردہ نئی معلومات کے مطابق ، آپ کا آلہ جلد ہی خرراٹی کا پتہ لگانے کے قابل ہوجائے گا ، اور یہاں تک کہ آپ کو اپنی نیند کی عادات پر مبنی ‘جانور’ پروفائل بھی تفویض کرسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، کسی کو جو اچھی طرح سے سوتا ہے اسے ریچھ کے طور پر درجہ بندی کیا جاسکتا ہے ، جبکہ جو شخص پوری طرح سے سنوز لیتا ہے وہ کچھی ہوتا۔

خراٹے کا پتہ لگانے کا عمل ابھی جاری نہیں ہے ، لیکن یہ لگ بھگ یقینی ہے کہ یہ صرف مائکروفون والے فِٹ بِٹ آلات کے لئے دستیاب ہوگا۔ اس میں کمپنی کے سلیٹ لائن سرگرمی سے باخبر رہنے والوں کو مسترد کردیا گیا ہے ، بشمول فٹ بٹ انسپائر ، انسپائر ایچ آر ، انسپائر 2 اور لوکس۔

تاہم ، یہ امکان ہے کہ فٹ بیٹ سینس ، ورسا 2 اور ورسا 3 کے لئے دستیاب ہوگا ، جس میں مائیکروفونز موجود ہیں تاکہ الیکسہ اور گوگل اسسٹنٹ کے ذریعہ صوتی کنٹرول کو روک سکے۔

یہ بھی ممکن ہے کہ خراٹے کی نشاندہی صرف فٹ بٹ پریمیم صارفین کے لئے ہی ہو۔ دیپک چروپرا کی زیرقیادت مراقبہ کے سیشنوں سمیت آپریٹنگ سسٹم کی بہت سی تازہ ترین تازہ ترین خصوصیات پریمیم ممبروں کے لئے خصوصی ہیں۔

اگرچہ ہم ایک بات یقینی طور پر کہہ سکتے ہیں: یہ حقیقت یہ ہے کہ نئی خصوصیت آپٹیوٹنگ سسٹم پر فٹ بٹ کے لئے کام کررہی ہے اس کا مطلب ہے کہ یہ آئندہ گوگل وئیر او ایس سے چلنے والے فٹ بٹ اسمارٹ واچ کے ساتھ خصوصی نہیں ہوگا ، جس میں ہم کچھ وقت کی توقع کر رہے ہیں آنے والے مہینوں

Leave a Reply