ہائپ سے پرے: کیوں SASE کاروبار سے اہمیت رکھتا ہے

چونکہ آئی ٹی اور سیکیورٹی قائدین کاروباری کارروائیوں کے بعد وبائی امراض کو اپناتے ہیں ، ان پر بیک وقت الزام عائد کیا جاتا ہے کہ تقسیم شدہ کمپیوٹنگ کے اگلے دور میں کامیابی کے ل. کاروبار کو پرائمنگ کیا جائے۔ اس میں کاروباری اداروں کے آئی ٹی سسٹمز کے لئے متعدد تازہ کارییں شامل ہیں ، اور بعض اوقات نیٹ ورک جدید ، بادل منتقلی ، اور کنارے ڈیزائن اور تعیناتی کے لئے بھی ایک جامع جائزہ – جس میں سائبر سکیوریٹی کے ساتھ مضبوطی سے لپیٹا گیا ہے۔ دباؤ بہت زیادہ ہے کیونکہ یہ قائدین جانتے ہیں کہ انھوں نے آج جو فیصلے کیے ہیں ان سے کل سے کاروبار کی لچکدار اور مسابقتی رہنے کی صلاحیت متاثر ہوگی۔

Beyond the hype

بہت سارے نئے حفاظتی طریقوں پر تحقیق یا سرگرمی سے غور کررہے ہیں جو تقسیم شدہ کمپیوٹنگ ماڈل کے لئے بہتر موزوں ہیں جہاں ملازمین ، صارفین ، سپلائی کرنے والوں اور دیگر کو کسی بھی وقت اور کہیں سے بھی ایپلی کیشنز ، ڈیٹا اور خدمات تک محفوظ رسائی کی ضرورت ہے۔ ان کوششوں کے ایک حصے کے طور پر ، کاروبار نیٹ ورک کی پیچیدگی کو کم کرنے اور اوور لیپنگ ٹکنالوجی کی صلاحیتوں کو کم کرنے ، نیٹ ورک کی کارکردگی اور حفاظت کو بہتر بنانے اور ممکنہ طور پر اخراجات کو کم کرنے میں مدد کے ل net نیٹ ورکنگ اور سیکیورٹی ٹیکنالوجیز کو ضم کرنے میں لگ رہے ہیں پھر ان کمیوں کو ابھرتے ہوئے کنارے کے ماحول کی نشوونما اور حفاظت میں دوبارہ تقسیم کیا جاسکتا ہے جو کاروباری مسابقت کو بڑھا سکتے ہیں۔

ایک قسم جس میں بہت زیادہ توجہ حاصل کی جا رہی ہے وہ ایک سے زیادہ نیٹ ورک اور سیکیورٹی ٹیکنالوجیز کو اکٹھا کرتا ہے ، بشمول ان تک محدود نہیں: سافٹ ویئر سے طے شدہ وسیع ایریا نیٹ ورک (SD-WAN) ، فائروال ایک خدمت ، محفوظ ویب گیٹ وے ، کلاؤڈ تک رسائی سیکیورٹی بروکر ، اور صفر ٹرسٹ نیٹ ورک تک رسائی۔ گارٹنر نے اس زمرے میں “محفوظ رسائی کی خدمت کے کنارے” (SASE) تیار کیا ہے۔ دیگر فرموں نے اپنے اپنے لیبل دیئے ہیں: IDC (سافٹ ویئر سے طے شدہ محفوظ رسائی) ، ESG (لچکدار کلاؤڈ گیٹ وے) ، اور فارسٹر (زیرو ٹرسٹ ایج)۔ نام جو بھی ہو ، SASE کو ایک شکل میں یا کسی اور شکل میں پوری صنعتوں کے گاہکوں کے ذریعہ غور کیا جارہا ہے۔

کیا صارفین SASE کو اپنارہے ہیں؟

اس کا جواب ہاں میں ہے – خاص طور پر ایسی تنظیموں کے درمیان جنہوں نے SD-WAN میں جانا شروع کیا ہے اور سیکیورٹی اس گفتگو کا ایک حصہ بننا چاہتی ہیں۔ ان میں سے بہت سے کاروبار کے ل network نیٹ ورک کی تبدیلی سے پہلے وبائی مرض کی راہ پر گامزن نہیں ہیں ، ان کی دور دراز افرادی قوت اور دور دراز سائٹوں ، شاخوں یا پاپ اپ مقامات کی بڑھتی ہوئی تعداد ان اقدامات کو تیز کررہی ہے۔

گلوبل ڈیٹا میں انٹرپرائز نیٹ ورکنگ کے پرنسپل تجزیہ کار ، اسٹیون جے شوچارٹ جونیئر کا کہنا ہے کہ جب بزنس آج ڈیجیٹل تبدیلی پر غور کرتے ہیں تو ، “سیکیورٹی سب سے پہلے غور ہے۔ . “

اس مقام تک ، جیسے ہی وبائی بیماری نے 2020 میں گرفت اختیار کی ، اے ٹی اینڈ ٹی نے ایک بڑی صحت کی دیکھ بھال کرنے والی کمپنی کے ساتھ ڈیجیٹل تبدیلی کے اقدام پر کام کرنا شروع کیا۔ کسٹمر کو تاخیر کے ان مسائل کو حل کرنے میں مدد کی ضرورت تھی جو وہ اپنے ڈیٹا سینٹر میں آنے والے ٹریفک کے ساتھ کررہے تھے – وبائی امراض کی وجہ سے کاروبار میں ہونے والی تبدیلیوں کی وجہ سے۔ COVID کے جواب میں ، ہیلتھ کیئر فراہم کرنے والے اسپتالوں پر مریضوں کے اثرات کو کم کرنے کے ل its اپنے دور دراز کے کلینک مقامات میں نمایاں اضافہ کرچکا ہے۔

ان کے کاروباری ماڈل میں ہونے والی اس تبدیلی کو نیٹ ورک میں مطالبات کو پورا کرنے اور درخواستوں کی کارکردگی کو آسان بنانے کے ل their ان کے نیٹ ورک اور سیکیورٹی کے نقطہ نظر میں ایک مساوی محور کی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ ، زیادہ تر کاروباری اداروں کی طرح ، ان کا سامنا کرنا پڑا کہ ایک بڑی ریموٹ ورک فورس کو کیسے بچایا جائے۔

Leave a Reply