کروئلا برسوں میں ڈزنی کی بہترین فلم ریبوٹ ہے

پہلی چیزیں: کروئلا کا اتنا اچھا کاروبار نہیں ہے جتنا اس کا ہے۔ یہ تخیلاتی بیک اسٹوری کا عہد ہے کہ ڈزنی کی ٹیم نے اپنی پیٹھ کیٹیگلی میں ایک انتہائی سنسنی خیز ، خوفناک ولن ، اور اس کے برتری کی طرف سے عمدہ پرفارمنس کے لئے دلجوئی کی ، کہ کروئلا ڈزنی پلس پر ایک ایسی خوشگوار گھڑی ہے (اگر آپ تیار ہیں تو اس کے لئے اضافی قیمت ادا کرنا)۔

ایک ہی نام کے ڈوڈی اسمتھ ناول پر مبنی 1961 کا متحرک کلاسک ون ہنڈریڈ اور ون ڈالمینشین کے واقعات سے بہت پہلے اس کی ناپائیدگی ہوئی ہے ، جس میں فیشن سے ہوشیار کرویلہ ڈی وِل اسکیمیں بنانے کے لئے ڈالمائزیشن کے کوڑے کو اغوا کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔ شاندار (اگر غیر اخلاقی) کوٹ۔

Cruella

یہ پریکوئل ایک چھوٹی سی ٹائم لائن کو ٹھہرا دیتی ہے اور 1970 کی دہائی میں پنک فیشن موومنٹ کے عروج پر کروئلا – یا ایسٹیلہ کے ساتھ ، دو جرائم پیشہ افراد ، جسپر کی مدد سے 1970 کی دہائی کے لندن میں اپنے راستے کو چوری کرنے کے لئے ، کریلا کی اصل کہانی کا تعین کرتی ہے۔ اور Horace ، اور ان کے چننے والے کتے۔

فلم کے رن ٹائم میں ابھی زیادہ دیر نہیں گزری ہے ، تاہم ، ایسٹیللا (لا ایم لینڈ اسٹار ، لا لا لینڈ اور دی فیورٹ شہرت کی اداکارہ) کو اس کی حقیقی دعوت پر موقع ملتا ہے: متنازعہ بیرونس وان ہیلمین کے زیر انتظام قائم فیشن ہاؤس کے لئے لباس تیار کرنا۔

’70 کی دہائی کی ترتیب ایک ماسٹر اسٹروک ہے ، جس سے فلم کا لباس ڈپارٹمنٹ بالکل وائلڈ چل سکتا ہے ، کیونکہ بال روم کوٹچر میں گرانج اور گنڈا کے ساتھ جھڑپ ہوتی ہے ، اور گاؤن زنجیروں اور چمڑے کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ تیزی سے بیرونی لباس کا ایک سلسلہ ایسٹیللا اور بیرونیس کے مابین آخری نمائش کی طرف گامزن ہے۔ (گنڈا موومنٹ کے سیاسی پس منظر کی بہت زیادہ تلاش نہیں ہوسکتی ہے ، اس کے علاوہ جو طاقتیں ہیں ان کے خلاف بغاوت کے مبہم احساس کے علاوہ ، لیکن یہ ایک ڈزنی فلم ہے۔)

فلم کے بہت سارے سلسلوں کے لئے ایک ہولس نما سنسنی ہے ، جو فیشن شوز اور کیٹ واکوں میں جگہ لینے کے لئے زیادہ دل لگی ہے۔ یہ اوقیانوس کے 8 اور دی شیشے کے لباس پرادا کی طرح ہے۔

اگرچہ کرویلہ ایک مارول فلم کارٹون کے معنی میں بالکل زندہ حرکت نہیں ہے ، لیکن یہ کوریوگرافی افراتفری میں آرام سے آباد ہو جاتی ہے ، چاہے بیرونی بردار کیک میں گر رہے ہوں یا وین پولیس اسٹیشنوں میں گر رہے ہیں۔ یہاں کی کارروائی گندا ، بے قابو اور خوشگوار ہے۔

اس فلم پر بھی کاسٹ کرنا کتنا بہترین ہے اس بات پر دباؤ ڈالنا مشکل ہے۔ یما اسٹون یہاں عمدہ شکل میں ہے جس میں تمام تیز مزاحی وقت ، سکوئلز اور گھماؤ پھراؤ ، اور 2 ڈی ولن کو ایک متحرک ، غیر متوقع قوت میں تبدیل کرنے کے لئے خود کو جذب کرنے کے قائل ہیں۔ اگرچہ پتھر بے وقوف بننے میں بالکل ہی آرام دہ ہے ، لیکن اس کی جذباتی رینج فلم کی ایک بہت بڑی طاقت ہے جو اس کے چہرے پر اس کے اعمال کا وزن جھٹک رہی ہے ، اس سے پہلے کہ زیادہ کام کرنے والے ولن کے کنٹرول میں شامل ہوجائیں۔

Leave a Reply